Preces atgriešana/Preces labošana
Pamatojoties uz LR Ministra Kabineta noteikumiem No.207 „Noteikumi par distances līgumu”, „patērētājs ir tiesīgs pārtraukt līgumu vienpusēji 14 kalendāro dienu laikā no iegādes brīža...” un atgriezt pārdevējam internetveikalā iegadāto preci, ja:
1. iegādāta prece netika izmantota;
2. oriģināliepākojums ir saglabāts un nav bojāts, kā arī preces komplekts;
3. pircējs var uzrādīt dokumentus, kuri apstiprina pirkšanas faktu (čeks, kvīts).
LR „Patērētājtiesību aizsardzības likuma” 12. raksta 6. nodaļā tiek atzīmēts, ka patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitāti un preces drošu saglabājumu atteikšanas tiesības darbības laikā.
Atgriešana
1. Skarā ar distances līguma noteikumiem, Jums ir tiesības 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas atgriezt to atpakaļ. Atpakaļpiegāde tiek veikta par klienta naudu.
2. Izstrādajumiem jābūt atgrieztiem nesabojātiem kopā ar etiķeti.
3. Ja visi atgriešanas noteikumi tiek ievēroti, mēs pārskaitām naudu (izņemot piegādes izmaksas) uz Jūsu kontu 7 dienu laikā kopš preču atgriešanas brīža.
-
Defekta atrāšanas gadījumā, pircējam ir obligāti jāziņo par to, pretējā gadījumā prece netiks atgriezta. Kopš preces lietošanas sākuma brīža pircējs apstiprina, ka prece atbilst pasūtījumam un netiek atgriezta. Prece netiek atgriezta arī gadījumā, ja tā tika sabojāta nepareizas lietošanas rezultātā.
-
Lai saskaņotu preces atgriešanu, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu info@lilypearls.lv vai pa tālruni +371 28441886, +371 22522382 norādot pasūtījuma numuru un datumu.
-
Par preci, kura tika iegādāta sadaļā Atlaides, nauda netiek atgriezta.
-
Ja atteikšanās no pasūtījuma notiek pēc neattaisnotiem iemesliem vai Jūs neieradāties pēc sava pasūtījuma uz pastu, un tas tika atgriezts Jums atpakaļ, mēs pēc Jūsu pieprasījuma, varam atgriezt Jums naudu par pasūtījumu, izņemot preces pārsūtījuma izmaksas pie Jums un atpakaļ, kā arī izņemot 10% no pasutījuma summas (bet ne vairāk kā 5 Ls) kā komisijas naudu par pasutījuma apstrādi.
Labošana
1. Mēs rūpīgi pārbaudām visus izstrādājumus, kuri tiek saņemti no noliktavas, lai pārliecinātos 100% kvalitātē.
2. Tomēr defekta noteikšanas gadījumā un pēc atbilstošas pārbaudes, mēs veiksim izstrādājumu labošanu par brīvu. Ja labošana nav iespējama, tiks veikta līdzvērtīga apmaiņa, apmaiņa ar piemaksu vai naudas atgriešana. Defekta noteikšanas gadījumā, kurš tika radīts izstrādājuma nepareizas lietošanas gadījumā, bezmaksas labošana netiek veikta un nauda par izstrādājumu netiek atgriezta.
Jebkurā gadījumā mēs cenšamies atrast kompromisu. Mēs orientējamies uz kvalitatīvo servisu un mūsu interesēs nav atstāt klientu neapmierinātu. Vienigi sazinieties ar mums, un mēs kopā atrisināsim jebkuru problēmu.
Ar cieņu,
"Lily Pearls"